sobota, 20 lipca 2013

Moja gra w unity 3d.

       Czy marzyliście kiedykolwiek o tym by stworzyć własną grę. Mi zdarza się to dosyć często. Wiele razy zaczynałem jakiś projekt,lecz po pewnym czasie odpuszczałem sobie. Czasem temat mnie nudził, a czasem z perspektywy czasu to co zrobiłem wyglądało po prostu słabiutko. Od pewnego czasu próbuję swoich sił w oparciu o silnik unity 3d, a dodatkowe obiekty wykonuję w blenderze. Nie wiem czy ktoś z Was miał już do czynienia z tymi programami,ale gorąco je polecam. Przede wszystkim oba są za free, a ich obsługa nie należy do najtrudniejszych. Kod do programów można pisać w java script lub c++. Na youtube można znaleźć wiele ciekawych tutoriali. Moim największym marzeniem jest stworzenie typowej gry mmo. Poniżej zamieszczam pierwsze screeny z mojej gierki. Na razie zamiast postaci jest chodzący czopek,ale jest ona jeszcze na etapie tworzenia. Jeśli macie jakieś pomysły lub pytania piszcie. Chętnie służę pomocą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz