czwartek, 25 lipca 2013

Gra w unity 3d - ciąg dalszy.

Witajcie!

     Moja gierka powoli nabiera kolorów. Obecnie udało mi się dołożyć wszelkiego rodzaju ramki. Miejsca na zbierane przedmioty na dole ,oraz ramka wokół mapy. W lewym górnym rogu umieściłem wizerunek postaci przy którym będą znajdować statystyki takie jak: mana i health. Nieco przyciemniłem otoczenie, a za to dołożyłem światło punktowe przy postaci, co dodaje trochę bardziej mroczny nastrój. Nie jestem jeszcze przekonany co do wyglądu postaci. Najłatwiej byłoby umieścić kamerę tak by wcale nie była widoczna,ale to jeszcze kwestia do rozstrzygnięcia. Wysoko nad głową postaci umieściłem wielką kulę, by postać była widziana na mapie w prawym górnym rogu. Kula jest niewidoczna dla kamery gracza i w niczym nie przeszkadza. Teraz zamierzam zaprojektować parę elementów krajobrazu, jakieś zabudowania itp. Czekam na Wasze pomysły i uwagi. Jeśli ktoś robi podobne projekty chętnie pomogę o ile potrafię:) Pozdrawiam!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz